lørdag, juli 29, 2006

HALLELUJA!!!

Bare i morra igjen med jobbing så er det ferie!!! joho!
det blir så utrolig deilig samtidig som jeg kommer til å savne borgen og alle menneskene og kokkene her!!!;)
he, he!
får satse på at jeg finner noen andre kule mennesker i Kristiansand, noe jeg egentlig ikke er tvil om!
føler nesten alle skal til Kristiansand, Linn Therese, Randi, Philipe, Maria, Gunn Karinm Kristine... osv!MANGE!
men det blir sikkert koselig! jeg og linn therese blir kafè buddys, og phillipe har invitert meg hjem til de for å spise spagetthi!
så jeg tror jeg kommer til å få det ganske så koselig!:D
gleder meg... har en sånn ubeskrivelig klump i magen, som igrunn er litt deilig å ha der!!!
:D
til onsdag setter jeg og ingerine snutene mot Oslo en liten tur, skal på konsert:D
Beth Hart, også reiser jeg til Sverige med Eivind og Christine på fredag! det blir så utrolig moro! syns jeg ser meg selv kjøre inn på ferja sier e bare!!!:D:D:D
ha det godt folkens!

Ingen kommentarer: