lørdag, november 11, 2006

Ut på tur aldri sur!

Det er langhelg og jeg har tatt turen til Stavanger! koselig!
besøker storesøster sigrun! så nå sitter jeg her i en kjelleleilighet i stavanger senturm, ved siden av med har jeg utallige koralsats oppgaver jeg burde ha gjort, men kommer liksom aldri i gang... skikkelig tiltak! også er det ikke særlig kult å tenke på at thomat allerede er ferdig med eksamenssangen sin, mens lille eli anne ikke har begyne engang!!
og jeg har ingen idè om hvordan jeg vil at den skal være!
også har jeg store planer om å spille inn julegave også i år...! må rett å slett få fart i ræva!!!
men ellers har dette vært en bra langhelg uten tvil! deilig å slappe av, men gleder meg masse til å komme tilbake til Ansgar!!!
det er liksom blitt hjemmet mitt!:D

Ingen kommentarer: