torsdag, september 06, 2007

seriøs student?

seriøs student? jeg?
hmmm...
er da i hvertfall student.

jeg må vel helt ærlig innrømme at fagene analyse og formlære, og musikk historie er ikke det mest interessantet... men jeg er nå i hvertfall het, på skolen, sitter med pcen min og ser ut som jeg noterer som en annen seriøs student!
miljøarbeider jobben gjøre på en måte at kveldene blir lange og øyelokka tunge dagen etter!
men det må jeg jo bare leve med det:D
skulle ønske jeg var seriøs student innimellom!

4 kommentarer:

Andrejazz sa...

Må passe litt på deg sjøl også, O opphøyde miljøarbeider.
Det er lov å ta seg fri iblandt. Det er lov å legge seg tidlig. Det er ikke meninga dere skal være "på" hele døgnet...

LumoslunA sa...

Ooh....jeg kjenner følelsen av lange kvelder og påfølgende tunge øyelokk på forelesning.. miljøarbeiderlivet er et godt liv! :)
- men jeg føyer meg i rekka etter Andreas her, og sier, ta deg fri....det er ikke sunt å aldri legge seg når en egentlig burde!!(sier ho som fortsatt ikke klarer å legge seg før halv ett - ever!!)

*klemmepåeli*

rockekua sa...

Ja, dere har rett begge to! jeg må lære meg å sette grender! har blitt flinkere til det, men har fortsatt en del å jobbe med!
Men det er veldig gøy å være miljøarbeider også da!

Øistein sa...

Seriøse studier er ingenting å trakte etter.. Jeg fikk faktisk kjeft (på høyskolen) fordi jeg ikke fulgte med i undervisningen.. Så kos deg på den skolen du kan trykke på dataen uten å få kjeft du.. :)

Livet er jo herlig!! :D