onsdag, november 07, 2007

her er et tips!


I dag var det den store "vi skal vokne alle på studenthjemmet med å ha brannøvelse" dagen. Det innebærer at brannvaktene står VELDIG tidlig opp, og står klare til å krysse av på en navnliste hvem som kommer ut når alarmen går, og hvem som velger å ignorere den og bare bli liggende i senga si! De som velger å ligge i senga blir erklært DØD. Og blir dermed innkaldt til rekrot sitt kontor, for å få sin lille skjennepreken.
Tips: når du er oppe alt for tidlig, men kjenner at du blir mindre og mindre trøtt etter hvert som du har tvingt deg selv til å holde øynene åpne... da er det IKKE lurt å legge deg den lille halvtimen du har før skolen begynner! detbringer rett og slett ingenting godt med seg, for da blir du jamen meg bare enda trøttere.
Så nå er jeg rett og slett SINSYKT-VELDIG trøtt!
Ha en fin dag folkens!

3 kommentarer:

Andrejazz sa...

hm.
Skal notere det bak øret.
takk.

Anonym sa...

Jeg var en av de få utvalgte i Ansgars 05/06 kull, som aldri hørte brannalarmen en sen februarnatt.

Jeg sov.. Hehe.

Altfor lenge siden nå! Alt vel med deg Elaine?

Har forresten blogg jeg også, begynt å skrive litt mer i det siste!
http://www.klefstad.net

Anonym sa...

Beste bloggen jeg har lest!
Gratulerer med ny tromme!!!