onsdag, juni 14, 2006

eksamen er ferdig, og ferien er her!!!

deilig! deilig! deilig!!!!!! fikk3, er greit det! var jo biologi og hadde ikke jeg hatt evnen til å snakke for meg hadde jge strøket på flekken!!!
men nå har jeg lagt eksamen bak meg og ferie moduset er på! fin vær og levelige badetemperaturer... ikkr varmt! men overlevelig!!!:D
Sigrun kommer snart hjem! det blir kos, også kommer christine hjem og det blir i hvertfall kos! ellers er det noen personer jeg bare har fått nok av og som bare har såret meg litt for mye, og jeg vil ikke la det ødelegge sommeren, så de tenker vi ikke på! vil heller ha det gøy med gode venner og godt selskap!!!
DENNE FERIEN BLIR BRA!!!:D
HALLELUJA ting: sommer, sol, bade, Christine kommer snart hjem, eivind, ole thomas, henge med gjengen(til Sigrun), ikke mere skole, NO MORE MØGLESTU!!!, spenst, musikk, spille oppdrag!!!

Ingen kommentarer: