mandag, juni 05, 2006

Internett funker igjen!

utrolig irriterende når noe ikke funker og du prøver å fikse det, men får det ikke til! og når storebror prøver funker det med en gang!!!!
ARG!!!
jeg er syk, og i helga har det vært talentiade! kirsti meldte meg på og jeg måtte jo bare nikke og smile, men så ble jeg syk... og mista stemmen! tenkte å trekke eg, forstemmen var virkelig ille! men jeg gjennomførte... og fikk KJEMPE masse skryt! og kom jamen meg på 3.plass! det er jo helt vilt! 3.plass med UTROLIG dårlig stemme! jeg er så utrolig fornøyd!
så det var deilig med en skikkelig opptur!

Forje uke ble jeg tante og klarte å komme til eksamen på feil dag!
ja du leste riktig! jeg kom sammen med de 2 andre som skulle ha eksamen fra min klasse på skolen på fredag! skikkelig klare for eksamen! men så får vi jamen meg vite at eksamen var på torsdag! det er rimelig kjipt! men heldigvis skal jeg ikke på høyskole til høsten så det ødela ikke så mye! så jeg må bare le av det! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Muntlig eksamen til uka!!! GRUER MEG!!!! VELDIG!!!
men den kommer vel uansett!!!

HALLELUJA ting:
3.plass, Christine, sol, sommer, solarium, skole slutt, musikk, venner, baltus, mamma, eivind!

Ingen kommentarer: