lørdag, mai 23, 2009

...

Det er lenge siden jeg har blogga, og jeg liker det igrunn ikke.
Så derfor sitter jeg her, og prøver å få ned noe på "papiret".
Ting skjer her i verden, samtidig som det meste er det samme gamle.
Det er eksamens tid, mai, vår, sol og snart sommerferie. 2 av 3 eksamener er unnagjort, en matte eksamen som jeg håper jeg står på, en ped eksamen som jeg utrolig nok fikk A på :D og en norsk eksamen som skal bli unnagjort til torsdag, gleder meg virkelig til det er over!
Til onsdag kommer Lars Gunnar til Grimstad, det skal bli utrolig godt å se han igjen! har savnet han dette året... Vi skal ha det mye gøy og kose oss MASSE.
Ole Thomas kommer også snart hjem, det skal bli dobbelt herlig, han er savnet og jeg er jo så inderlig glad i denne gledessprederen!
Og jeg skal om noen få uker reise til med utrolige fantastiske Ane, kvalitetstid skal bli nydelig!

Jeg har mange herlige mennesker rundt meg jeg, jeg er rett og slett heldig. Også har jeg endel herlige mennesker jeg skulle ønske jeg hadde nærmere meg, men sånn vil det vell alltid være. Jeg prøver å glede meg over de gledene jeg har rundt meg, og ta vare på de mere sjeldne øyeblikkene der jeg er sammen med herlige venner jeg ellers ikke ser så mye.

Jeg må jo rett og slett skrive litt om Alexander Rybakk, denne herlige gutten som vant Grand Prix. (ble mye herlig her nå). Jeg er stolt, stolt over Alexander, og over Norge. Jeg har sagt mange ganger at det er virkelig lenge siden jeg har vært stolt over en GP låt, men i år er jeg VIRKELIG stolt! låta er jo FANTASTISK!!!!
Så vet dere det.

Ja, hva skal jeg skrive nå... gikk litt tom her. Har egentlig masse jeg kan skrive, masse tanker oppi hodet, men jeg får det ikke ned på papiret! Så det får bli ved en annen anledning! når jeg ikke lenger trenger å føle på at jeg burde lest pensum i stede for å blogge!
Over og ut!
Klemme på alle!

1 kommentar:

Anonym sa...

før du vet ordet av det er vi alle hjemme på stranda på neset og soler oss;) utrolig glad i deg.
klem ole