mandag, juli 17, 2006

Sol, Sommer og Is!

Heisann folkens! har dere en bra sommer elle?
jeg tilbringer som sagt mesteparten av sommmeren min på drottningborg videregående skole... altså jobben min!
men nå er det bare 2jobbe uker igjen, og etter det er det bare konsert, sverige tur og moro som står på plakaten!:D
joho! *glede seg*
også må jeg vel kanskje begynne å tenke på flytting til Kristiansand... tia flyr fort her i verden asså!!!!
ja, ja... sitter på kontoret mitt å slapper av... har vært på jobb i 10 og en halv time nå! heldigvis bare 2 timer igjen!!!!
i morra har jeg frii, siste fri dag på 2uker!!!
så da skal jeg og Bård på picnik!
også skal sigrun og majann være med!!! BLIR KOSELIG!!!
etter 10 timer på jobb må jeg bare si at kabal på oc blir bare mindre og mindre givende når du har spilt det cd 170ganger i løpet av dagen!!!

-eli anne

1 kommentar:

LumoslunA sa...

hei, og takk for sist. Trist jeg ikke fikk sagt hade, men vi sees vel tenker jeg! ;)
Har forresten sagt at du må ta denne "meme-tingen" jeg har lagt ut på bloggen min, så...LØPE! :)
Hehe....den er helt enkel og grei, svar og send den videre....
*klemme*