mandag, oktober 01, 2007

Utfordringer...

Nå har jeg jamen meg noen utfordringer forran meg!
Jeg er tilbydt jobb til Høsten, i en menighet på Notodden... som en slags etåring stilling, dette er noe jeg muligens kan kombinere med studier på høgskolen der oppe! Lærer studier...
Men jeg merjer at dette er utfordrene for meg... flytte til ny by, nye mennesker... alt er skummelt!
Og jeg skulle så gjerne ønske at Gud bare kunne skrive på veggen min hva som er riktig og hva han vil at jeg skal gjøre!
Utfordrer Gud meg til å ta dette skrittet ut av komfort sonnen min, og flytte til en ny plass og jobbe for han?
Dette er ikke bare enkelt... noen forslag til hva jeg skal gjøre?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei eli anne:) lenge siden nå! ser ut som det er en del å tenke på, veit åssen det er:) min erfaring er å ta tia til hjelp, vente på en følelse om hva man skal gjøre fra gud... den kommer!! men venting ekke lett... men jeg tror det hadde vært veldig bra hvis du hadde gjort det! tror du kunne blitt til stor velsingnelse for menigheten, du er en veldig utadvendt og musikalsk person... tror menigheten trenger det! skal be for deg, det ordner seg nok:)
klem inger johanne

Ane sa...

mitt tips; ikke bekymre deg - jepp, enklere sagt enn gjort... Gud vil vise deg. be, lytt, snakk, og legg det bort. vil Gud ha deg dit, ender du opp der... :) believe me:P

og ja, det beste tipset er jo selvfølgelig, dra å besøk venner - gjerne de i svg! :P

glad i deg!!