tirsdag, april 25, 2006

Eli Anne is in the house!

Sigrun! du skal vite at dette gjør jeg for din skyld! for du er jo inne å leser på alles blogger hele tiden, og da kan du jo lese litt om meg å!!!:D
var ikke det lurt:D
HALLELUJA for den liksom! Å DU Å DU!!!
he, he!
ja, ja... jeg får vel prøve meg litt her jeg, skjekke litt åsen det funker liksom!
men! jeg vil også skrive om sånne jippi-ting!
men jeg kaller det HALLELUJA ting!

halleluja ting:
studiedag, baltus, vikar jobber, sommerjobb, Christines snarlig hjemkomst, scooteren min, venner, russerevy, piano, ANSGAR:D, varme sokker, russebuke.

joho! det var moro!!!

2 kommentarer:

sigrun elise sa...

hurra hurra!

LumoslunA sa...

andre halleluja-ting: snart ferdig på jobb, varm dyne, tørre sko, sol, fin musikk, ferdig oppgave (as if..) og penger på konto'n!! :)

Hei Eli...jeg måtte jo bare, siden jeg var her da Sigrun hjlp deg i gang..... :)