lørdag, april 29, 2006

JEG HAR MAKTA!!

he, he... jeg liker når jeg føler jeg har makta... eller har i hvertfall banka litt vett inn i noen treige hjerneceller!!! he, he:D
føles bra!
sigrunen min!!! du må ta telefonen din!! jeg vil snakke! nå!

hvorfor vil ikke scooteren min gjøre sånn som jeg vil at den skal gjøre!????? det irriterer meg!
er jo lege på heltid for den føler jeg, og den har en sykdom jeg ikke har lært om! tror jeg på tilkalle en scooter ekspert!!!!
he, he!
denne dagen er bra!
HALLELUJA ting:
MAKT!!!!, sol, leke med venner, spise frokost, kjøre scooter, snart sommer, møte mamma og are på byen en sen fredags kveld, Maria skal på ansgar til høsten! Rent filmen på dataen min!!

SINNA ting:
mobil som lever sitt eget liv, ikke klare å si nei, sigrun er i stavanger og jeg er i grimstad, christine er på andre siden av kloden!:(, scootere som ikke vil høre på deg!
baltus har dritt på gulvet!!!! EKKELT!!!!

Ingen kommentarer: