lørdag, april 29, 2006


Ja, ja... dette har vært en fin dag! russerevyen var kjempe bra! skikkelig gøy asså! all ære til dahlske russen sier e bare! møglestu kan bare bøye seg i støvet!:D
litt kjipt at Bård stakk så tidlig men jeg skjønner han godt! hvem sier ikke ja takk til fest på skyline?!?!?!:D
he, he... men nå har jeg endelig fått ro i sjela! jeg har endelig fått sagt det jeg lenge har gått å tenkt på at jeg må si! så det har vært en GOD dag! men hvorfor kan ikk jeg lære å si NEI!!! kan noen lære meg å si nei til ting!!!! jeg har rett og slett ikke fått "si nei nådegaven" jeg har heller fårr "si ja nådegaven" og den bruker jeg alt for flittig!!! blir sinna på meg selv!!!!
HALLELUJA ting:
få ting du har tenkt på ut, folk som faktisk forstår deg, russerevy, snurre folk rundt lillefingeren, Even og Bård, ansgar til høsten, cd-cover, Jesus, treffe gamle koselige lærere!

go natt!

Ingen kommentarer: