lørdag, oktober 14, 2006

Hater filmer som har dårlige slutter...

Jeg vil IKKE anbefale folk å se filmen "fritt vilt"...
ikke det at den er så veldig dårlig, men den har bare en helt ELENDIG slutt!!! irreiterer meg uendelig mye!
ja, jeg har da altså vært på kino i kveld... koselig det...
siste kvelden hjemme for denne gang! litt trist, men samtidig skal det bli kosleig å komme hjem til guro, stian, lompa, bråkete naboer og resten av det herlige folket på ansgar! ordtaket "borte bra, men hjemme best" er plutselig blitt vanskelig for meg... for er mamma hjemme...? eller er ansgar hjemme?!?!?
har på en måte 2 hjem... å det er deilig å være begge steder, men på 2 forskjellige måter! ansgar er kjempe gøy, masse konge folk, og mye som skjer... men hos mamma kan jeg slenge meg på sofaen og slappe helt av... uten å tenke på alle som står å prater i ganga, eller finner på noe gøy jeg kanskje går klipp av...!!!! skjønner?

ja, ja... har slappa av hjemme hos mamma denne helga i hvertfall!
så i morra er det på tide å tilbake til alle moroklumpene igjen!!!

Ingen kommentarer: