torsdag, oktober 19, 2006

innimellom tror jeg tanker kan drepe meg!

Jeg er orker rett og slett i mere snart!
Tankene i hodet mitt tar fulstendig kontroll og det er ekkelt!
Tanker jeg ikke vil ha, men som er der... og følelser jeg ikke vil ha, men som gnager skikkelig hardt og ekkelt langt inni sjela mi! og det orker jeg ikke! men klarer ikke gjøre noe med det...!hva gjør man med det da?!?! jeg ber... MYE! og innimellon kan det føles som det hjelper, men andre ganger virker det helt nyttesløst! og i dag er det en sånn dag! alt virker nyttesløst og alt er rimelig kjipt!
også er jeg sliten! UFATTELIG sliten! har tatt på meg alt for mye ansvar på skolen , noe jeg egentlig var innstilt på å klare å la være å gjøre før jeg begynte her, men den planen gikk rimelig fort i knas!!!
har alltid vært sånn desverre... sier alltid ja til alt for mye! fordi jeg gjerne vil være aktiv i mye,men klarer ikke se hvor grensene går... jeg sier bare ja til alt også sliter jeg meg ut! og det er DRITT!!!

skulle ønske jeg klarte å rense hodet mitt for tanker, og begynne å se di små gledene i livet! jeg har så lyst til å bli en person som ikke stresser, men tar alt som det kommer, og som ikke lar tanker og spekulasjoner kommer i veien for sunn fornuft og hverdagen!
TANKER ER DET MEST SLITSOMME JEG VET!!!!!!!!!

Jeg er rett og slett en veldig aktiv tanke maskin! Lager masse tanker hele tia! men desverre er ikke alle gode! eller positive!

ja, ja... her fikk du et lite innblikk i all frustrasjon som beveger seg i skallen min!!!

Ingen kommentarer: