torsdag, mars 29, 2007

Snart påske... DEILIG

Nå er tidagers turnèen over og vi er tilbake på skolen til normale tilstander! Men ikke for så lenge... i morra er det ferie, da bærer det hjem til Grimstad! Go byen!:D
Skal bli digg å komme hjem å slappe av litt, og henge masse med di gode gamle vennene hjemme!
Ikke det at jeg ikke har det bra her, for det har jeg virkelig!:D
Men det er jo alltid koselig å komme hjem en tur:D
Ti dagers turnèen var forresten veldig bra! En opplevelse jeg sent vil glemme, fantastisk å få velsigne så mange mennesker med musikken vår!
Ja, ja... alt i alt har jeg det veldig bra, og ser lyst på livet for tia!
sola skinner og det er TOPP! Våren kommer bare mere og mere for hver dag som går!
HALLALUJA!!
Gleder meg til å komme hjem å synge litt i påska!:D
over og ut

6 kommentarer:

Andrejazz sa...

Ja, våren gjør noe med humøret, gitt.
Fantastisk med godt vær.
Nå kommer det forresten snart et innlegg på bloggen min i forbindelse med utfordringen du ga meg før Kina-turen. :-)
Kanskje i morra?

rockekua sa...

joho!!!! Gleder meg til å lese!
hatt en fin tur eller?
Blir digg å møte deg i gangene på skolen igjen! lenge siden nå!
:D

turidguro sa...

Ha en velsignet GOD PÅSKE, min herlige Æli Hågen :)

Stian sa...

Heisann, du. Pass deg i påska, ellers kommer hele gjengen og tar deg. Det vil si, JEG kommer og tar deg. hohoho...

God påske allikavel, da ;)

ida marie sa...

også rockekua, da! :)

Anonym sa...

God påske!!! kjempegla i deg ao!! God bless no stress!! kos deg max!!