fredag, mars 09, 2007

Blogge tikken!

Interessant... Nå har jammen meg den koselige barneleken "tikken" lurt seg inn i blogge verden!
Andrea "tikket" men og dermed må jeg skrive 6ting om meg selv her på bloggen min!
Og di jeg "tikker" må gjøre det samme!
Så jeg må vel bare hoppe i det!

1. Jeg har så mye krøller på hodet at jeg ikke trenger å gå med lue.

2. Jeg er i noen tilfeller så utadvent at folk blir redde for meg...(er vel ikke veldig positivt, men pleier å ordne seg når di blir kjent med meg... JEG ER IKKE SKUMMEL)

3. Jeg har rygga over/på Eivind sin fot, en sovepose, en sekk, et tre, en hekk, et gjerde, en bil og en garasje.

4. Jeg satt meg på katten vår en gang,( skulle skikkelig dumpe ned i en stol, og der lå katten uten at jeg så det) forholdet meg og katten i mellom har aldri vært det samme!

5. Da jeg var liten sparket jeg en gang fotball med ukokte egg! Da ble mama kjempe glad..!

6. Jeg har så dyp stemme at jeg hele livet har sunget tenor i alle kor jeg har vært med i, helt til jeg begynte i Ansgar koret...! kommer forresten ned til en store Giss(hvis jeg ikke tar helt feil)

Da var jeg ferdig "tikket" :D

Ingen kommentarer: