tirsdag, februar 20, 2007

Lokal turnè og helga som gikk!


Helga som gikk var fyllt med masse sang og glede!

Koret hadde konsert i Kristiansand, Vannesla(der var ikke jeg med), Grimstad og Froland!

Det var kjempe gøy å ha konsert med hele koret etter å ha sunget så mye med bare New Orleans folka!

Lørdag kveld når koret hadde konsert i Vannesla, var jeg i bursdag hos Bård! Vi var på kjelleren å spiste og hjemme i staales å spilte fantasi og koste oss masse!

Jeg, Maria og Øistein var på lag og tapte så det suste!

Men moro hadde vi det!:D

Det var en utrolig koselig kveld, fantastisk å se den gjengen igjen! skjer alt for skjeldent nå som jeg er i Kristiansand!

Men neste helg kommer kanskje Bård på besøk til meg og blir hele helga, det hadde vært utrolig moro!:D

På søndag etter konserten i Grimstad Misjonskirke var Marita og Turid med meg hjem å spiste middag!

Mamma middag...! NAM!

Det var koselig!

Helga var kjempe bra!

Og ser ut til at uka og blir en suksess!

Hadde besøk av Ane i går, alt for lenge siden vi hadde sett hverandre!

Så det var godt!

Ha en velsignet uke alle sammen!!:D


4 kommentarer:

Andrea sa...

Jepp, å synga me heile koret va utrolig kjekt! Vil nesten påstå at me va nokså bra i helgå og....(hvertfall på den siste konserten, hehe)

- viV - sa...

Skulle gjerne vært med...

Andrea sa...

Hei igjen...
Du har an! Sjekk bloggen min for meir info....
klem

Øistein sa...

Ja, vi tapte!! Men det var vel vårt mål og..? ;)