fredag, februar 02, 2007

Impuls, feber.... HELG!

Impuls! Det var kjempe gøy å stå på stand for skolen på Impuls, snakka med masse koselige folk, og reklamerte masse!
Men var jo kjipt at 2 av di som var med(Martin og Toril) var litt syke å det klarte di selvfølgelig å føre over til meg!
så nå har jeg hatt et par dager i senga uten krefter eller matlyst og en inderlig hodepine, men det er heldigvis på bedringens vei!
Nå er jeg hjemme i Grimstad og det er deilig!
Er godt å kommer hjem til mamma å slappe litt av!
Og i dag har jeg tilbragt mye tid med min kjære nevø Scott! Han er jo bare blitt så stor, og er en fantastisk gutt!
I morra skal jeg til Arendal å kjøpe SAXOFON!!!
Det gleder jeg meg veldig til:D
Så til uka blir det jaming på Ansgar!
Eli Anne på sax og Martin på Klarinett! Det blir DEILIG!
Ellers skal helga bruker til full avslapping!

1 kommentar:

LumoslunA sa...

od bedring. Kose deg masse. Hilse hjem. Plutselig sees vi igjen. Jeg hørte det var 18. mai vi måtte holde av til konsert.....hvis du kan fortelle meg at det stemmer, så skal jeg gjøre det! :D

*klemmelilleelianne*