onsdag, februar 07, 2007

Taco er nam!

I dag startet jeg og Guro dagen med å svømme i basenget kl. 06.30! Det var veldigtidlig og egentlig ikke en veldig behagelig følelse! Kroppen sov vel praktisk talt når den kom ned i vannet og da reagerte den igrunn med p skjelve noe VELDIG! Etter å ha stått skjelvende i 10min fikk vi startet svømminga! Det var tidlig, men det føltes veldig godt etterpå, men det resulterte i noen trøtte timer på skolen!
Nå har jeg akkurat spist middag med Martin... Taco! NAM!
Sider ikke Ingrid Anette er her denne uka må Dan Børge fikse Onsdags middagen(den gutten har det rimelig godt asså)!
Men det var koselig!
Skal prøve å lese litt engelsk i dag... leste 3stykker i går! Så jeg føler jeg er ganske godt i gang med forberedelsene til eksamen!
må prøve å lese en del nå som noen er bortreist, for da er det ikke så mye liv her!:D
Ellers spiller jeg sax så det suser etter, skal muligens spille litt i lovsands teamet til Guro... det får vi se!
moro er det i hvertfall!!

1 kommentar:

rockekua sa...

he, he!:D
Saxen min er rimelig deilig ja! blir bra etterhvert det der! martin bråker så mye at jeg driter i om han må høre på litt sax spilling!blir værre når bergen kommer hjem! stakkars!
:D
Taco snart Elisabeth!!! DET blir DEILIG!!!