tirsdag, februar 06, 2007

saxer i vei...!

Hva skjer? Ikker noe veldig spennende egentlig! Jeg prøver å spille endel sax... snøen er kommet, og jeg prøver stadig å lese gjevnt og trutt til engelsk eksamen!
Er litt stille her denne uka, KRIK er på tur, så det er ingen bergenser som banker flittig på min vegg! Gleder meg til du kommer hjem igjen Ingrid Anette!:D
Nå har vi akkurat sett på en dokumentar om New Orleans og Katrina, det er mye utrolig sterke bilder...! Helt forferdelig å se foreldre som begraver sine 5-7år gamle barn som druknet under Katrina!
Tenker bare på hvordan jeg ville reagert hvis Grimstad ble ødelagt aven sånn katastrofe!
Det hadde vært helt forferdelig!
Har ikke ord engang!
Så jeg vil bare oppfordre folk til å be for New Orleans!
Di trenger virkelig all bønn di kan få!

Ingen kommentarer: