søndag, februar 11, 2007

IMPULS Kristiansand 2007!

Denne helga har det vært Impuls i godbyen!:D
Det har vært veldig bra, mange flotte ungdom som har vært samls i Jesu navn! Og bedre enn det kan det jo ikke bli!
Flere mennesker ble frelst, og mange opplevde store ting med Gud!
Kjenner at jeg ble helt glad av å være der å lovsynge og tilbe vår Far!
Men oppi alt har jobben min i helga vært å reklamerefor Ansgar, har stått på stand sammen med Martin og Torill!
Det har vært koselig det...! Ble kanskje litt 5.hjul på vogna innimellom, men alt i alt vil jeg si de er kjempe snille med meg!:D
Har på et vis blitt "forster-barnet" dis! Å det er jo koselig!
Helga har vært bra!
Har tilbragt mye tid med Gud og det føles veldig godt!
Så nå bruker jeg di siste timene i denne helga til å samle nye krefter til uka som kommer!
Gud velsigne dere alle!

Ingen kommentarer: