onsdag, februar 14, 2007

Valentines day... for no dritt!

SENDER EN GOD KNUSEKOS TIL ALLE!!!!

14. Februar... Det er dagen da alle par er helt oppi skyene, mens oss single er litt mere plasert godt ned på jorda, og noen av oss depper kanskje en smule!

Jeg er nok desverre en av dem... Skulle virkelig ønske at det ikke betydde NOE for meg, men det er jamen meg ikke lett!

Underbevistheten min vet på en måte at det er en deppe dag i dag, mens jeg helt vil være glad... så det blir rett og slett en liten krangel...!

En følelses krangel... Så da blir jeg rett og slett bare rar! Går ikke ann å forklare humøret mitt... Klikker rimelig fort, er glad neste øyeblikk, og sånn fortsetter det!

Bare spør Martin, han har fått rimelig gjennomgå i dag! (Unnskyld Martin, jeg er egentlig bare glad i deg)!

Og unnskyld til alle dere andre jeg har vært sammen med i dag som har fått erfare det merksnodige humøret mitt!

Men Tommy sa noe klokt til meg i sta! Det var at jeg må tenkte på alt det positive som jeg har her i livet! Vend blikket mot Jesus f.eks! Tenk at jeg er så heldig å ha en så fantastisk Far i Himmelen! Jeg trenger jo egentlig ikke mere enn Jesus! Han er det største og beste! Han er over alt og alle!

Men jeg er jente, og jeg tenker masse, så det vel ikke å legge skjul på at jeg gjerne skulle hatt en som var spesiell for meg, en som jeg var spesiell for! En som satt meg øverst på prioriteringslista og som ikke viste om noe bedre enn å være med meg!

Kort sagt en kjæreste!

For å si det sånn!

Men jeg må si at jeg har det veldig bra, og er veldig takknemlig for alt jeg har... så dette går nok snart over:D

5 kommentarer:

LumoslunA sa...

*valentinesklem* til elianne!!!! Jeg føler med deg, og kjenner følelsen. Lev livet litt hver dag, og se i riktig retning, framover og litt opp - så går ALT! ;)

Ingerine sa...

Ej he d på akkurat samme måten! Men, ej he heldigvis unngått d verste av d ved å fokusere på andre ting. Skule for eksempel, d funka jo fram til skuledagen var ferdig. So stakk ej på kino med Ina og såg den minst romantiske filmen en kan tenke sej ("Hannibal Rising"), so gikk vi på kafé å snakka om den ekle ekle filmen. Å so var d "heim" å gjere enda litt meire skulearbeid. He knapt hatt tid til å tenke på d heile! Å godt var d..for, vi veit jo alle kem ej ville tenkt på dersom ej hadde hatt tida.. *stress* MEN, ej klarte å unngå d!! :D *Klappe mej sjøl på skuldra for vel utført arbeid*

Vi he d supert som single, Eli Anne! Å ej e glad i dej! Å der e mange andre som e glad i dej! Du trenge ikkje EN spesiell (enda i alle fall). Du he goooooood tid til å tenke på slikt SEINARE. Berre ikkje i dag ;)

Don't worry, be happy!

*Trøsteklemme på Eli Annen min*

rockekua sa...

Majann:
Valentines klem tilbake!!

Ingerine:
Du er flink! er virkelig imponert!:D
Kjempe glad i deg å! Håper vi ses snart!
KLEMMEKLEMME på Ingerine!!

Andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Andrea sa...

Mm, valentines day e nok ikkje min favorittdag heller. Konkurere egentlig om statusen som "verste dagen som finns" sammen med den årlige store vaskedagen hjemma hos Mamma... Som ein fyr på nettet sa det så fint, någen kalle dagen Valentines Day, andre kalle an Single Awarness Day....