onsdag, november 26, 2008

Ny sang...

Gud Du er god
Din nåde og kjærlighet gir Du oss
I din trygge favn, har Du en plass for oss

Allmektig og Hellig, Ditt navn skal regjere
Trofast og Ærlig, med Deg vil vi leve
Veien og Livet og Sannehetens Gud
Vi vil elske deg

Gud Du er stor
himmelen og jorden er i Din hånd
Du hører vår bønn
vi får komme til Deg

Allmektig og Hellig, Ditt navn skal regjere
Trofast og Ærlig, med Deg vil vi leve
Veien og Livet og Sannhetens Gud
Vi vil elske deg

Gud Du er Han
som sendte sin din sønn for å redde oss
Jesus kom til vår jord
og ga evig liv til oss

Allmektig og Hellig, Ditt navn skal regjere
Trofast og Ærlig, med Deg vil vi leve
Veien og Livet og Sannhetens Gud
Vi vil elske Deg.

Gud bruker meg! AMEN

5 kommentarer:

Anonym sa...

:D gleder meg til å høre! :D

Anonym sa...

åh, det gjør jeg og! :)

Mari sa...

så gøy, eli anne! jeg gleder meg til å høre både denne og den andre! ;)

Anonym sa...

men hvordan går det egentlig med deg?

Klem
PK

solfrid sa...

hei.har du besifringen til denne sangen?den blir brukt endel i menigheten vår i kr.sand(salem). er det mulig å få dem?solfrid_sordal@hotmail.com