søndag, november 30, 2008

Utfordring fra Ane!

Ane utfordret meg til å skrive en liste over forskjellige ting, her kommer lista!!!

4 jobber jeg har hatt:

- Barne og ungdomsarbeider i Fjære menighet, en sommer(husker ikke helt årstallet)
- Støttekontakt for ei jente...
- Barnehageassistent i Grosåsen barnehage, Våren 2008
- Miljøarbeider ved Ansgarskolen, skoleåret 07- 08

4 bøker jeg kan lese om og om igjen:

- Bibelen (ikke alltid perm til perm, men kan lese i den om og om igjen)
- Idas dans, fantastisk bok!
Kjenner litt på det nå at jeg leser veldig lite, begynner på mange bøker, men får skjeldent lest di ferdig...

4 steder jeg har bodd:

- Fevik- Haugenes
- Kritiansand- Hånes- Ansgar :D
- Grimstad- Vesøya
- Grimstad- Sandum brygge

4 tv- programmer jeg liker:

- Grey`s -anatomy
- Beat for beat
- Friends
- Tett på tre

4 steder jeg har vært på ferie:
vet ikke om disse kan kaller ferie, men er steder jeg har vært i hvertfall!
- New Orleans
- Østerrike
- Italia
- Nederland
alle disse er egentlig steder jeg har vært på tur med skole, menighet og korps... men har vært digg, og nesten som ferier.

4 websider jeg besøker daglig:

- vg.no
- agderposten.no
- db.no
- uia.no (fronter)

4 steder jeg heller vill vært nå:

- gamle hytta på Gautefall
- Ansgar
- Stavanger hos Ane
- Leiligheten til Marita og Katrine i Kristiansand

Se det, det var den lista Ane:D
håper du er fornøyd med meg nå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JA :D jeg er kjempe fornøyd! :D

også gleder det meg stort at du vil være her med meg! gleder meg vannvittig til å se deg igjen! :) og mer enn bare fem minutter liksom! :D

*gigaklem*

Inger Hilde sa...

hmm... hva skjedde med kontoret på borgen? :o
Merker jeg er litt skuffa ;) hehe

rockekua sa...

Inger: jeg kom på det i det jeg hadde posta det! Så alle sammen der ute! JEG HAR JOBBA PÅ KONTORET PÅ DROTTNINGBORG!!!!
LIVETS JOBB!!!
HAHA