mandag, mai 29, 2006

1 av 4 eksamener unnagjort!


jeg rykker stadig fremover i "ikke flere eksamener på et år" køen!
utrolig deilig å komme igang med eksamens stresset, for da vet jeg at det snart er over!
noen folk er utrolig rare... og jeg frykter at folk tror noe folk ikke bør tro! nå blir det bare kaos her igjen, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne å skrive om det engang! men skulle ønske jeg kunnee sortere vekk noe av tankene mine... eller hoppe litt frem og tilbake i tid for å fikse på ting! det hadde vært uhyggelig deilig!!!
JEG VIL HA CHRISTINE HJEM SÅ JEG KAN TENKE PÅ NOE ANNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja, ja... i dag blir det FMU på meg... koselig det, men ikke det mest givende i verden!
også blir det film og kos med Ane...koselig! "lesedag" fro meg i morra så da må vi kose oss litt:D
i natt har jeg faktisk planer om å lese i den spennende boka mi!!! da vinci koden:D må lese ferdig så jeg kan se filmen, og den vil jeg se snart!
nå må jeg finne ut hvor jeg skal hente eksamens heftet mitt!!!
:D

Ingen kommentarer: