søndag, mai 07, 2006

kose, kose!!!

dette har vært en koseli helg!!!
fredag: ungdomsgruppa
lørdag: fylla:P
søndag: kirka, og grill og scooter kos med eivind og ole thomas!!!
kjempe koselig! og nå er det bare en uke til Mosjøen tur!!! joho! jeg og sigrun ut på tur, det blir bare bra!
og denne uka får jeg ikke fravær på skolen, så i morra tror jeg senga og sola kaller asså!!!:D
joho! det skal bli deilig, tror jeg kjører en skikkelig ligge på verandaen dag... også skal jeg ta en tur på spenst tenker jeg, også blir det vel FMU på kvelden! og på tirsdag blir det heller ikke skole, for da er det aktivitetsdag som er frivillig... snakker vi fri eller??? he, he...
så denne uka blir lax! også må jeg jo pakke til mosjøen turen! det blir så kos å reise vekk litt, selv om jeg skulle ønske jeg kunne spille med de uavhengige på 17.mai dA, men kan desverre ikke få med meg alt her i verden!
innimellom skulle jeg ønske at jeg kunne dele meg i ta i hvertfall!!!
vidar var i kirka i dag, så det ble en kjempe koselig gudstjenneste for å si det sånn:D:D:D:D
gleder meg til borgen sommerjobb... he, he...!!!

Ingen kommentarer: