søndag, mai 28, 2006

myggstikk på FUA, irriterende!!!

rompetroll fangsten var vellykket, nå blir nok alle barna på SFO glade!!!
men jeg fikk myggstikk på FUA, og det er utrolig irriterende!
også glemte jeg mitt elskverdige sjerf i bilen til Bård:(
snådi at man er så utrolig knytta til enkelte ting! og sånn har jeg det med sjef... jeg bare må ha sjerf... og nå begynner jeg å få vondt i halsen også, så da er jeg ihvertfall avhengig av det!
så jeg må vel til Grimstad en tur å hente sjerfet mitt, hvis mr. bussy er hjemme selvfølgelig... ellers skal jeg bruke dagen til eksamens lesing!!! norsk fagdag i morra... skrekk og gru!!
men har heldigvis et repitisjons hefte ting som er veldig greit!!
så jeg må bare hoppe i lesinga her!!!
HALLELUJA ting:
rompetroll, salamandere, repitisjonshefte, CHRISTINE, venner, fri på tirsdag, narnia, dataen min, baltus, eksamen snart over, sol og sommer(snart håper jeg)!

Ingen kommentarer: