mandag, mai 22, 2006

BACK FROM INGENMANNSLAND!!!

da er jo en ting helt klart i hvertfall... jeg skal ALDRI flytte til Mosjøen! bare så det er sagt!
er veldig koselig der i små mengder, men en uke er ikk liten nok mengde å si det sånn... også har det kanskje litt med hvem du reiser med!!! er glad i deg Sigrun asså... men du ser nok tegnigna!!!
ellers er jeg da tilbake i det samme gamle, det er jo interessant... hodet mitt er frustrert over ting jeg ikke vil at det skal være frustrert over... enkelte mennesker skuffer emd VELDIG, mens andre er det UTROLIG godt å komme tilbake til!
HALLELUJA TING:
bor i Grimstad og ikke Mosjøen, hjemme i egen seng igjen, sola, Eivind og alle andre grimstad mennesker(nesten), snart ferie, christinen min kommer hjem om 6 uker!!!! jesus og musikk!!!
HALLELUJA!!!!
:D

2 kommentarer:

LumoslunA sa...

vil det at Christine kommer hjem om seks uker si at jeg bør ha en tegning ferdig i god tid før det? Eller er det bare noe jeg tror.... :)
--------
velkommen til sivilisasjonen forresten, og takk for at jeg får igjen Sigrun, ho har vært DYPT savna skal vite!! :)

LumoslunA sa...

det er klart det er MULIG!! :D den er påbegynt, og jeg jobber best under press, så bare vent, plutselig er den ferdig!! :D
-ingen fare for noe annet! :)