lørdag, januar 10, 2009

Jeg får ikke sove, jeg liker ikke når jeg ikke får sove. Men jeg kom i hvertfall over dette lille avsnittet fra Bibelen. Og jeg fikk igjen en påminelse om hvor God Gud er.

4 Men det ble åpenbart hvor god vår Gud og frelser er,
og at han elsker menneskene:
5 Han frelste oss, ikke på grunn av våre rettferdige gjerninger,
men fordi han er barmhjertig,
han frelste oss ved det bad som gjenføder og fornyer ved Den hellige ånd,
6 som han så rikelig har øst ut over oss ved Jesus Kristus, vår frelser,
7 så vi ved hans nåde skulle stå rettferdige for Gud og bli arvinger til det evige liv,
som er vårt håp.
8 Dette er et troverdig ord, og jeg vil at du skal innprente det,
så de som er kommet til tro på Gud,
blir ivrige etter å gjøre gode gjerninger.
Alt dette er godt og gagnlig for menneskene.
Tit 3,4–8

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei eli anne!!
så flink du er til å lage sanger! det må du fortsette med, og være frimodig :) herlig å høre på!

rockekua sa...

Silje: Tusen takk, det var koselig å høre :D
Håper vi ses på borgen til sommeren:D

Anonym sa...

:D hehe,ja om ikke e jobber så skal e nok hvertfall sørge for å komme innom dere!!!