mandag, januar 19, 2009

ny sang :D

Her kommer en ny sang dere, jeg vet ikke hva den skal hete- tar gjerne imot forslag. Jeg vet at kvaliteten på dette opptaket er ganske så dårlig, og det er mange sure toner her fra min side, men jeg håper dere hører på teksten.

Jeg kan jo også fortelle at planen min er å spille inn sangene mine i studio i nærmeste fremtid, det blir spennende. Er ikke noe store greier, bare fordi det er gøy å ta vare på di på en cd.

Mørke stier tunge veier
Vært et skritt jeg tar er svakt
Ingen glede ingen latter
Sorte skyer over alt

Hjelp meg å åpne mitt hjerte far
Led meg og vis meg din plan
gi meg ditt lys, mitt blikk blir klart
Herre jeg lengter til deg

Du vil hjelpe meg min Jesus
Men blikket mitt ei ser
Ditt lys som du meg sender
En farshengivenhet

Hjelp meg Gud
Led meg Gud
Ut av håpløsthet
Se meg Gud
Vis meg Gud
All din herlighet

12 kommentarer:

Anonym sa...

Eli Anne - jeg elsker sangene dine! Jeg elsker rolige sanger, det er så deilige tekster å melodier, er digg å bare ligge å høre å høre å høre om å om å om igjen! Håper virkeli at jeg kan få en cd når du har laga den! klem

Elise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elise sa...

Gleder meg å høre at du skal få de inn på en cd slik at de ikke blir glemt :D du har et fantastisk talent, vennen ;) takk for at du deler sangene dine med oss!

stor klem

Anonym sa...

Lekkert, og dyp og viktig tekst!

Anonym sa...

E kan teine covår til seedeeen din. E æ himla flink til å tæine.

:-)
Ellers håper jeg alt går bra! Stor klem
PK

malena sa...

Du er så flink eli anne!!! Synes absolutt du skal lage cd, og eg kjem garantert til å kjøpe =) *klem*

Mari sa...

Nydelig sang, eli anne! Fin tekst også. Ikke alt som alltid er fryd og gammen. Enig med de andre her - flott du deler sangene dine med oss. Og jeg skal kjøpe minst en cd :P hehe..gleder meg til du får spilt de inn!

vi må sees snart!

Anonym sa...

flinke lillesøster!

hallo! JEG skal tegne cd cover... drid å dra per ;)

sigrun

Anonym sa...

Vi kan slåss om det!

Bring it on woman!

(PS: Lugging, biting og kiling er ikke tillatt)

Anonym sa...

Nydelig sang! Absolutt, men kunne det være en ide å ikke spille noe annet enn "tunge" akkorder på det først verset? Ikke noe melodi med pianoet.. Tror det hadde understreket det mørke og tunge enda mer..

Bare en ide, jeg liker virkelig sangen!

rockekua sa...

Det er faktisk en VELDIG god idè!
Takk for tipset, hvem enn du er:D

Anonym sa...

hei!
jeg ELSKER sangene dine :)
klemmer fra Emily