onsdag, januar 03, 2007

Det nye året er godt igsng!

Det nye året er i gang... reiser snart til New Orleans! Det blir UTROLIG gøy! Gleder meg masse! Kom på en ting jeg ikke har nevnt her i bloggen, å det er at jeg har jo kjøpt meg nytt digital kamera! Så her kommer det noen bilder:D MORO!!!





I går var vi på pepes pizza å spiste oreo dream kake og
noen(les alle utenom Eli Anne) drakk kaffe! Jeg er jo ikke den mest
tålmodigen sjelen i verden, så da måtte vi leke litt med maten!





Er jeg ikke flink til å tegne??




Jada, ellers har ejg det helt bra!


Mamma og Are(kjæresten)! To fantastiske mennesker jeg er veldig glad i!

Her har vi trw stk. som har hengt VELDIG mye sammen i ferien!

Min søster Sigrun, Majann og meg:D



Bilder er urtrolig gøy:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

najs piksjtøre....særlig det av meg!

Anonym sa...

Kua va nå kongebra då! Krise at vi snart begynne på igjen på Ansgar då!! Nei, d ekje d!! ;-)

rockekua sa...

he, he...! liker den kua;D
Det er faktisk NULL krise at vi skal tilbake til Ansgar snart!

Anonym sa...

hei på du! nå har jeg komt til ansgar!! digg!! ha en fortsatt fine færi!! gla i du snuppa=) jesus loves you allways!!