torsdag, januar 04, 2007

SAUFANT!

En dag i desember sto Studentrådet på skolen ga ut vaffler i kantina di hadde også hengt opp en lapp om en logo konkuranse!
Jeg begynte å tulle med at jeg skulle delta og Andreas syns det var en god idè! I og med at jeg ikke kan tegne noe annet enn en sau og en elefant (begge bakfra for å slippe å tegne hodet) fant vi ut at en saufant var det jeg skulle gå for!
Vi visste vel begge at jeg ikke kom til å lage noen saufant, men det er alltid gøy å tulle litt!:D
Andreas lovte meg til og med at jeg uannsett skulle få hans stemme i studentrådet!
I kveld fant jeg rett og slett ut at jeg skulle lage en saufant! moro! :D




Så hva sier dere, bra SAUFANT eller? Eller hva sier du Andreas... hehe!!!:D

5 kommentarer:

Andrejazz sa...

Jeg er imponert!
Resultatet ble mye bedre enn jeg kunne ha drømt om.
hehe
Og jeg er beæret over å få halvparten av æren for idéen.

Anonym sa...

Jeg vil også ha litt av æren.......psykisk støtte eller noe... :) wee.....

Den er ihvertfall KJEMPESØØØØØT!!!!

Anonym sa...

men du burde øve deg på å tegne en ku, som rocker selvfølgelig, som kan være logo på bloggen din... ;-)

rockekua sa...

hmm... det var en god idè!
Det skal jeg jamen meg lage!
en skikkelig rockeku!:D

Ane sa...

haha!! søt!! syk, men søt:D

love ya girl!