lørdag, januar 06, 2007

I morra er det tid for å vende tilbake til Ansgar!

Det er lørdag og snart erferien ferdig! Skal bli utrolig deilig å komme tilbake til hverdagen igjen!
Ferie er bra, men det er godt å komme inn i normale rutiner igjen!

I går så jeg Happy Feet! Koselige filmen!!!!!
Kan absolutt anbelfale dere å se den filmen! Og trenger du noen å se den med ser jeg det gjerne igjen!!:D
He, he...! Ferien er snart ferdig, bare i morra igjen, og da skal jeg være gudstjeneste klarinettist, djembist og solist... det er jo moro!:D
Bare få dager igjen til New Orleans også, det blir utrolig bra!

I dag har jeg, Sigrun og Majann vært ute å gått tur...! Det var koselig, vi gikk på stranda(fikk nesten lyst til å bade)! Og jeg kan bare ikke skjønne at det er Januar, det er jo så deilig vær ute!
Men snøen kommer vel snart den å!

Dette ble egentlig bare masse surr uten samenheng... men det er bare en sånn dag:D

Gleder meg til å kjøpe saxofon! JOHO!!!

Over og ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har bildene dine på bloggen min, men du har de ikke på din....hmm... :D Skrik hvis du vil ha bildene mine og.....