mandag, januar 01, 2007

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!

Da var 2006 historie og vi kan alle starte det nye året med blanke ark!
Nå er det bare å legge alt det dumme du har gjort i 2006 bak deg og starte det nye året med godt mot!
:D


ÅRET SOM HAR GÅTT:
(Det jeg husker i hvertfall)

Januar:
Er utrolig glømsk, men IMPULS husker jeg i hvertfall!
En fantastisk helg med masse bra lovsang og møter!
Og ikke minst en herlig hotell frokost;)

Februar:
Kristian har bursdag... Jeg blir aktivt med i menighetsrådet og menighetsutvalget.
Føles bra å gjøre noe aktivt for ungdommen i menigheten!
(Savner det litt nå faktisk)

Mars:
Ane har bursdag... Jeg husker ikke helt hva som skjedde i Mars igrunn, men regner med at vi varma opp til russetid og mye moro!

April:
Jeg hadde bursdag... Russetia begynte! Jeg hadde bestemt meg for å gå med russedredden hele russetiden, noe som resulterte i at jeg hadde den på meg når jeg var organist(spennede) var familie gudstjeneste(til mitt forsvar)!

Mai:
RUSSETID! moro, var også i Mosjøen en tur på besøk hos mine kjære besteforeldre!
Bestefar var 80 år, så da måtte vi i selskap vettu!
Di uavhenginge vant beste innslag i borgertoget! joho! dritt at jeg ikke hadde mulighet til å være med!

Juni:
Eksamens tid... Gikk greit det, bortsett fra at jeg kom en dag for sent til engelsk eksamen!
DRITT!!
Sommerferie neste...!
Blir tante til en fantastisk gutt! Scott ble navnet!:D

Juli:
Det er sommer, det er sol og det er jobbing!
Jobba masse på Borgen... igrunn ganske koselig!
Christine kom hjem fra Ecuador!JOHO!

August:
Jobba masse... Og var på camping tur med Christine og Eivind! Skikkelig harry tur i Sverige å greier... hihi!
Skolestart!
Ansgar bibelskole her kommer jeg!!!:D
DIGG!

September:
Ansgar var bra, og livet var igrunn topp Helt til jeg en dag fikk telefon om at min aldeles nydelige nevø var lagt inn på sykehus...Han skulle kun igjennom en enkel operasjon for å fjærne en brokk!
Men legene hadde gitt han voksen narkose i stede for barnenarkose! det var en tragedie, og legene sa at hvis han i det heletatt kom til å overleve ville han få store hjerneskader!
Det var lite vi kunne gjøre, men be kunne vi gjøre, og det gjorde vi! vi ba masse!
September var en tung måned!

Oktober:
Scott lå fortsatt på sykehus...!
Han lå i respirator og i en lang periode lå han i en nedkjølingsdrakt som senket temperaturen han slik at ikke kroppen skulle anstrenge seg!
Hver dag var forskjellig, den ene dagen trodde legene han skulle dø, den andre var di positive og trodde dette ville gå veldig fint!
I slutten av måneden:
Scott våkner til live, haner et lite mirakel! det under fra Gud!
Legene finner ingen store hjerneskader og han blir etterhvert skrevet ut fra sykehuset!
GUD ER GOD!

November:
Jobber mye med julekonsert, og begynner å tenke på eksamenssangen vi skal levere 15.desember!

Desember:
Masse jobbing med julekonse!! Den ble KJEMPE BRA! fikk masse ros og skryt! deilig;)
Privatist eksamen i engelsk... gikk ikke særlig bra! strøyk på muntlig, har ikke fått vite hvordan det gikk med skriftlig enda!
Leverer alle oppgaver som skal leveres og tar ferie!
Reiser en snartur til Stavanger og etter det er det tid for julespilling overalt!
Dårlige nyheter dukker også opp... Scott han fått Cerebral Parese! er vondt å se hva som dukker opp etterhvert etter den legefeilen som så brått forandret livet hans!
Alle som leder dette må gjerne sende opp en bønn til vår gode far om at han må sende noen ekstra engler til å passe på Scott! Hvis dere vilha det på bønneliste deres blir jeg veldig glad!
Jula feiret jeg litt hos mamma og litt ho pappa... nå har vi besøk av mariann og magnus!
GODT NyTTÅR alle sammen!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du hermer - og jeg er ikke engang nevnt - etter 2 1/2 uke hos dere i sommer.....hmf! ;P

Tihi......

Andrejazz sa...

For det første:
Kræsja du?!! Totalvrak liksom?
Åssen gikk det?

For det andre:
Ja, jeg hadde en fin nyttårsfeiring. Satt på jobb og snakka med rare mennesker i telefonen... :-)
Jeg vet ikke når jeg vender snuten mot Ansgar igjen. Neste uke tenker jeg.

Miriam sa...

Eg må innrømma eg herma itte deg Eli Anne... men mitt innlegg blei veldig langt og veldi kjedelig.. hehe.. Godt nyttår!! Snakkes snart=)

Ane sa...

hmmm... *be for scott*

Anonym sa...

fyfan du har fritidsproblemer jævli DRITTSTÖGGE KRISTNE FAEN! gaa og heng deg ilag me "jesus"