torsdag, januar 04, 2007

Skal, skal ikke!?!?!

Jeg har UTROLGI lyst til å kjøpe meg en saxofon!
Når jeg spillte i korpser, noe jeg også savner(hvis du vet om et korps eller lignende i Kristiansand, blir jeg veldig glad for tips), lånte jeg med meg en saxofon å hadde hjemme så jeg kunne være litt "skap saxofonist"!
Jeg har utrolig lyst til å kjøpe meg en saxofon så jeg kan la saxsofonisten komme litt ut av skapet! Hadde vært utrolig gøy!
Også så jeg tilbud på en til kunn1699... er det mulig?!?!
Det er jo overhodet ikke noen god saxsofon, men til begynner instrument og leketøy er det jo helt ok!
JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL!!! Men jeg må vel gjerne vente til etter New Orleans turen!
Gleder meg til den også!
:D
Også har jeg i det siste tenkt på at jeg har UTROLIG lyst til å lære å spille obo!!!
Noen som kan!?!? eller vet om noen som kan, eller vet om et korps som kanskje har lyst til å leie ut en obo...!??!??

I dag har jeg vært på ansgar å henta lånekasse papirene min! gleder meg til å komme ordentlig tilbake til uka!
:D
Ellers har ejg solgt scooteren min, og det ble feiret med en liten shopping tur! Er ALT for gøy å shoppe... Spesielt når det er salg!

Har igrunn vært en koselig dag! :D

2 kommentarer:

Andrejazz sa...

Å, jeg har også gått å tenkt på å kjøpe saksofon i det siste. Hvor så du det tilbudet?
Hvis du finner en i New Orleans, kan du kjøpe en ekstra? :-) hehe

rockekua sa...

Drit kult hvis vi hadde kjøpt Saxsofoner begge to! hehe!
Jeg skal kjøpe meg, må bare vente til jeg har litt kontroll over økonomien! (regner med det går en del penger i New Orleans)!
hmm... må jeg ikke fortolle å sånn hvis jeg kjøper instrument i utlandet?!?!? hvsi ikke er det faktisk en kjempe idè å kjøpe der!
Kan du spille sax? elle noe blåse instrumenter?!?!?