mandag, desember 25, 2006

Da var jula i god gang!

(øver fortsatt på å feste 3 på en gang)
Da var det første juledag og jula er godt i gang!
Dagen begynte med at jeg og Kristoffer møtes for å øve før gudtjennesten...
Så var de gudstjenneste, og jeg sang og han spilte! gikk fint det... fikk mye bra tilbakemelding så det var gøy!
Så har jeg og Sigrun værtå spist hos Pappa og Eva m/barn...!
vet ikke helt hva jeg skal si for å uttrykke følelsene som var inni med under den middagen... blir liksom ikke helt sikker på det der...! er ikke noe greit!
vondt å tenke på faktisk! men nåer det over og alt er fint!
sitter i sofaen med Christine nå, koselig!

God Jul må jeg jo bare si til alles om leser dette!!!

over og ut!
:D

3 kommentarer:

Andrejazz sa...

baje bja, ja.

Andrejazz sa...

Ja, jeg spilte ukulele på juleballet... haha...jaja.
Når det gjelder planer for ferien..vel.. nå føler jeg at jeg har fullført min plikt som nattskift-arbeider, besteforeldre-underholder, gamlehjems-musikant og julegudstjeneste-fiolinist, så nå tenkte jeg at jeg bare skulle sove og lese og kose meg resten av ferien.

Anonym sa...

god jul tilbake!! :)