fredag, desember 29, 2006

Denne dagen har virkelig vært noe utenom det vanlige!

Dagen begynte helt vanlig... sov lenge, reiste til byen med Sigrun der vi så litt på utvalget av digital kameraer! Planen er nemlig å gå til innkjør av et kamera før new orleans turen! gleder meg!
Når jeg kom hjem etter en forholdsvis lang bytur hadde jeg plutselig en mobil mindre enn da jeg starta turen!
KRISE! jeg lette huset igjennom, og etterpå heiv jeg meg i bilen på mobeil jakt!
Samtidig som jeg og min søster gikk igjennom butikkene vi hadde vært i tidligere på dagen og ringte til mobilen min gikk jeg å hadde ringetona min i hode å følte jeg hørte den hele tia!
Vi kom til kassa og spurte "dere har ikke tilfeldigvis fått inn en mobil her" (jeg hørte fortsatt ringetona intenst i hodet mitt)
"jo, det er kanskje din mobil som ligger her i skuffen min å ringer gang på gang" HALLELUJA!!! Lyden var ikke bare i hodet mitt, og jeg hadde funnet telefonen min!
Etter mobiljakta gikk turen til Helene, der var det en hel gjeng med folk og vi hadde det kjempe koselig, når klokka ble halv 9 måtte vi kjøre å hente Ane og deretter hente Majann på bussen som kom fra Oslo!
Når Ane var henta og vi skulle svinge ut fra byggefeltet der hun bor, kom det plutselig en bil rett i mot meg(han hadde vikeplikt) og PANG sa det så kjørte han rett inn i høyre side av bilen min! ikke så veldig halleluja lenger!!!
Jeg sto i ro, han hadde vikeplikt... da er det vel hans feil???
Men jeg kutta svingen litt, så jeg sto litt i hans side av veien... men skal det ha noe å si så lenge jeg sto helt stille??
Er helt skjelven jeg... har bare lyst til å grine!! VAR JO IKKE MIN FEIL!!!;(
Han som kjørte i meg vil ikke si at det er hans feil... så det er blitt tatt X-antall bilder av bremsespor og lingnede...
Er litt ute-av-meg-selv... men kommer vel over dette også!
uff...

3 kommentarer:

Ane sa...

det beste er vel det at hen ikke hadde høy fart, men bare skled inn i oss... oppover bakken...

god jul vennen, tror vi skul elsutte å kjøre bil sammen jeg:S

:P

klem

Anonym sa...

Asså.........glatt eller ikke glatt, man kjører ikke på folk som står stille og skylder på dem. Ihvertfall kan man ha god nok fantasi til å skrive sin egen forklaring!! *hmf*
(jeg kan banke han når han kommer....)
- men jeg skal la være..lover!

Kanskje jeg ikke burde kommet? Så hadde du ikke trengt å hente meg, eller noe..
koseli å være her da! :)
*klemmeelianne*

Anonym sa...

kjipe greier det der.. Det høres jo ut som han har et dårlig utgangspunkt til å vinne da.. Hvis han hadde vikeplikt, du sto stille og han allikevel kjørte på deg...