tirsdag, desember 26, 2006

positivt... eller negativt...!

Har tenkt på en ting...
vi har en liten hund...
hunden vår er kjempe søt!
Den heter Baltus og er en jente:D hihi!
baltus er umulig å ikke bli glad i... hvis du ikke liker hunder liker du Baltus...! :D
Ho er akkurat passe stor og har en fantastisk personlighet!
Baltus er veldig glad i Bamser, baller og lignende...
Og her kommer poenget... når vi roper "hvor er Eli Anne henn?" "finn Eli Anne!"
da løper Baltus å henter Bamsen, eller Ballen sin og begynner å bite å "drepe" den med full innlevelse, det vil si at hvis det er en bamse, gir ho seg ikke før all "innmaten" til den bamsen ligger spredt runft på HELE gulvet...
Interessant...?
lurer på om den hunden har noe VELDIG i mot meg...
ja, ja... nå roper senga veldig høyt og intenst på meg, så i respekt for alle andre i dette huset som risikerer å vokne av den intense ropinga får jeg vel gå å legge meg!
NATTA!
(skjerfet jeg begynte å strikke bittelille julaften er forresten blitt 110cm langt!!! STOLT)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men Baltus er gla i Mariann!! :D

Anonym sa...

Pass på Baltus, slik at han ikke blit tatt av ulv... Det er ulv på Sørlandet nå, ei bikkje ble drept rett før jul i Søgne!!!