lørdag, desember 30, 2006

Livet går videre...

Ja, ja... Når du kræsjer får du liksom et lite "støkk" i deg, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det som har skjedd... og heller se fremover! Men det er jamen meg ikke alltid like lett!
Men en ting er sikkert og det er at jeg takker Gud for at det ikke kom noen til skade eller at det var et lite barn i mellom bilene, eller noe lignende...!

I går var jeg hos Thomas i froland sammen med en del Ansgar mennesker å spiste taco å hadde det kjempe koselig!:D
Blir bra å se alle Ansgar mennesker igjen, og ikke minst å reise til New Orleans... nærmer seg virkelig nå!

Vel.. nå bærmer klokka seg 7 og det er ikke lenge til huset er fullt av glade ungdommer som skal ha en koselig sosial kveld! JOHO!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det går fint det.....gleder du deg ikke til fullt hus og stormende jubel? ;)

Anonym sa...

Savner Ansgar og alle folka jeg også.. Skal bli deilig å komme tilbake til hverdagen nå!!

rockekua sa...

mhm! er deilig med ferie, men det er godt å komme tilbake til hverdagen også!