fredag, desember 22, 2006

det var det...

Julenatinèen er over... ble bra! men nå har jeg bare utrolig vondt i hodet og i fingrene... spilte djempe så blåmerkene krøyp oppover fingrene mine!
i morra er det lillejulaften... skal hente sigrun i Kristiansand og tar en liten tur innom Ansgar på veien for å hente noe... blir rart å være der uten atd et er noen andre folk der... helt tomt!
men samtidig skal det bli godt å bare gå i gangene der... bare kjenne på følelsen av å være der igjen! savner det virkelig!
ellers går det veldig bra med strikke prosjektet mitt! har strikket opp et garnnøste allerede!!! joho!!
er litt stolt!

men nå er jeg sliten, trøtt, lei og ikke minst ganske irritabel! så tror jeg skal legge meg!

over og ut!

2 kommentarer:

Ingunn Marie og Hans Christian sa...

Halla Eli Anne!! Vil bare ønske deg ei velsigna julehøytid, og et riktig godt nytt år! Så sees vi på nyåret, klar for New Orleans! :)

Klem fra Hilde=)

Miriam sa...

God jul Eli Anne! =) Sitter å ser på tre nøtter til askepott.. den filmen blir nok aldri helt den samme etter julekonserten.. hehe..
Kos deg!=)