tirsdag, desember 26, 2006

Julekos og roser i kinna!

Dette har til nå vært en nydelig dag... NULL stress! Bare kos!
Sov lenge og startet dagen på sofaen med dyna over meg... og strikketøyet i fanget, TVen sto å surra i bakgrunnen, men fikk ikke med meg hva jeg så på før jeg begynte å se på Narnia med Sigrun(storesøster)!
Den filmen er så utrolig fin! Også får den meg til å tenke på det som virkelig er viktig i jula, nemlig at Jesus ble født i en stall, Guds sønn! Og han døde for oss på korset!
Det er jo helt ufattelig!

Nå har jeg akkurat vært ute å gått tur, det var kjempekoselig!



Her er et bilde av Haugenes himmelen som jeg tok i kveld!

Var kjempe deilig å gå tur, og følelsen av å kjenne at kinna blir skikkelig røde når du kommer inn i varmen igjen er utrolig deilig!:D

Det gir meg faktisk litt jule følelse! Så dere som ikke har julefølelse må bare komme til Eli Anne å gå tur, og få roser i kinna!:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Er veldig enig i at å gå tur er deilig og avslappende.. Går ofte tur, og det er litt slik at hvis jeg går tur på kvelden før jeg skal sove, sover jeg ekstra godt.. I hvertfall liker jeg å tro det.. Vi burde starte en gå-tur-klubb på Ansgar.. Synd jeg ikke bor på internatet da.. Men du kan jo starte det, sikkert endel folk som gjerne er med!