tirsdag, desember 16, 2008

Gud Velsigne dere!

Jeg fikk det for meg at jeg skulle legge ut denne velsignelsen jeg har skrevet.(opptaket er ikke bra, og jeg er veldig forkjøla her jeg sitter å synger, men det er jo ikke det som betyr noe!) Dette er veldig lite typisk meg å gjøre dette, legge ut noe jeg har lagd selv, for jeg liker egentlig ikke å "vise meg frem", men jeg fikk en følelse av at det er noen av dere der ute som trenger å høre denne sangen. Håper dere tar det til dere, GUD VELSIGNE DERE!
Ja, Gud vil velsigne dere, HVER dag, fordi han elsker akkurat DEG! Du er hans barn, han vil deg det beste!

Det er nok en sur tone her og der, men prøv å se bort i fra det, og hør på teksten, hør hva Gud vil si deg!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så flink Eli Anne!

Det var virkelig noen nydelige ord og toner å lukke øynene til, nå som jeg skal sove.

Gud velsigne deg også :-)

Anonym sa...

Du kan være så forkjøla du bare vil Eli (men den senebetennelsen kan du bare legge fra deg med en gang...)

Du graver deg vei rett inn i hjertet mitt hver gang, og det fins faktisk ikke ord for hvor glad jeg er for at jeg har bestemt meg for å flytte!!! :)
Jeg kommer til å høre deg live! *hurra*

Du er GULL Eli...intet mindre!
- så fantastisk god, og så ufattelig flink.
*superklemme*

Unknown sa...

bra at du legger d ut eli anne! godt å høre igjen å igjen :)
stå på!
hei hå!

Mari sa...

åh, eli anne! den var veldig nydelig den melodien. ble veldig rolig av den. Du er virkelig utrolig god til å skrive både tekst og melodi. =)

gleder meg til å høre alt det andre og :)

god jul mi kjære

sirisinspirasjonsunivers sa...

Nyyydelig! Tusen takk Eli Anne! :)
Det varmet! Gleder meg til å se deg på nattineen! Har hørt rykter om at du skal være der du og! :)Stooore førjulsklemmer fra Siri

Samuel sa...

Den er nydelig, Eli Anne :) Du er utrolig flink med musikk, jeg digger å høre det du gjør!

Men slapp nå av så du blir frisk...

rockekua sa...

Anonym: Tusen hjertelig takk:D

MAjann: Du er GULL! Gleder meg enormt mye til du flytter hit!

Lars Gunnar: koselig å høre at du liker at jeg legger ut sanger, det kan resultere i at det kommer flere:D

Mari: Takk Mari, teksten er hentet rett fra Bibelen;) men så koselig å høre at du liker melodien:D

Siri: TAKK! Jeg gleder meg veldig til å se deg på julenatineèn!
stor klem tilbake!

Samuel: Tusen Takk Samuel, det var koselig å høre:D
Digger faktisk, det er et sterkt ord!
Jeg vil også bli frisk, så skal prøve å slappe av!

Cecilie sa...

ELI ANNE!
ÅÅ, såå godt å høre stemmen din!
Aldri slutt å bruk gavene Gud har gitt deg!

Igjen, fantatisk å høre stemmen din!

Stor thailandsk klem fra Cecilie

rockekua sa...

CECILIE!!!
Å så koselig at du stakk innom her:D MOR i mitt hjerte asså, jeg savner deg!
håper du har det FLOTT ute i det store utland!
KLEM