onsdag, desember 31, 2008

Med din nåde Gud

Her kommer jeg med en ny sang, det er en videre utviklet utgave av den bønnen jeg la ut! Med meg til å lage denne sangen hadde jeg min kjære venn Ole Thomas, vi har sammen lagt teksten, og jeg har lagd melodien. Til ære for Gud!

Med din nåde Gud.

Gud du kjente meg, før jeg ble til

Dine hender formet meg

Og Du visste hva, Du visste når

Du visste alt om meg

----

I Din nærhet Gud

Med Din nåde Gud

Har Du vasket meg

Og gjort med mer lik Deg

----

Om jeg snubler Gud, så ser Du meg

Om jeg mister kraft og mot

I Ditt hjerte er en plass for meg

Mitt hjem har jeg i Deg

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var en NYDELIG sang Eli Anne!
Fantastisk!
Kjempeglad i deg vennen!
God klem fra Linn

Samuel sa...

Som alltid Eli Anne, så skriver, synger og spiller du helt nydelig.

Sleng ut teksten allikevel, veldig greit å ha..

Mari sa...

den var veldig behagelig eli anne! ja, jeg har kanskje brukt det ordet mange ganger, men det er virkelig et ord som beskriver sangene dine. De er så behagelige å høre på. De er helt fantastiske. Seriøst, som Samuel sier, du spiller, synger og skriver helt nydelig, og jeg koser meg hver gang du har lagt ut en ny sang. Nydelig å høre på, og jeg går ofte inn på sida di for å høre sangen :)

Anonym sa...

Eg digge måten du spiller å synger på! jeg digger rolig musikk! Du er flink! klem

Anonym sa...

Eg digge måten du spiller å synger på! jeg digger rolig musikk! Du er flink! klem

katrine sa...

Utorlig fin sang, Eli Anne!
Likte den veldig godt, både teksten og melodien:)

Maggie sa...

Du forkynner sannhet!
Nydelig.
Klem