onsdag, desember 17, 2008

Julesang

Jeg har begynt å skjønne at jeg må innse det at når Gud bruker meg gjennom musikken må jeg "gi dette videre". Han har gitt meg en gave, og denne gaven har jeg ikke fått fordi jeg skal skamme meg over at jeg viser den til andre, men fordi han vil at andre skal få glede av den. Jeg tror jeg har fått en oppgave av Gud, og det er å spre hans budskap videre gjennom musikk!

Derfor har jeg tatt på meg "frimodigetens kappe" og legger nå ut en rykende fersk julesang som jeg har skrevet.

Håper dere vil liker den!

7 kommentarer:

Anonym sa...

det blei supert! :)
- og ja, jeg er bittelitt trøtt! :)

...nå skal jeg gå på jobb og skryte av deg ;) Ha en fin dag Eli Anne!

*klem på seg*

Mari sa...

jeg har ikke ord, jeg blir så glad og rolig av å høre sangene dine. =)

Anonym sa...

VLESIGNET!! det er det du er! FANTASTISKE sanger begge to:D HURRA Å GRATULERER for gaven du har fått:D du er jo god å bruker den på en god måte og:D Takk for at du legger ut sangene så vi kan bare sitte her å bli velsigna!! SÅÅ godt å se deg igjen å høre deg synge igjen! DU er GULL!!!

Anonym sa...

Så flink du er å synge Eli Anne:) Skikkelig!:)

Samuel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Samuel sa...

Det er vanskelig å beskrive med ord hva jeg syntes, annet enn at det du skriver og skaper er helt herlig :)

Anonym sa...

Denne her vil eg høre LIVE med stykere og piano!!!!!!! SAVA kor nydelig den va!!:D