mandag, oktober 06, 2008

dag 1 i praksis... (del 2), og litt om resten av livet!

Tiden min om dagen er egentlig av at jeg er i praksis... og bloggen blir nesten som en praksis dagbok for meg, fordi det er dette jeg tenker mest på igrunn!
Jeg har vært på forberedelses møte, eller planleggingsmøte om du vil.
Øvingslæreren min er rett og slett en engel, og er utolig grei med meg i og med at jeg er syk.
Så nå er uak mi lagt opp, og jeg skal ut i "undervisnings ilden" først på Onsdag. Det blir VELDIG spennende, jeg skal undervise 4. klasse(som er noen engler) i Matte(6-gangen) og i norsk(Kj-lyden), jeg begynner å bli litt mere positiv og gleder meg faktisk litt til å komme igang.
Håper virkelig denne praksis perioden kan hjelpe meg til å skjønne at lærer er det jeg skal bli!

Ellers så sitter jeg å planlegger litt konfirmant undervisning her, skal nemlig være vikar for selveste presten i Fevik kirke... Skal ha konfirmant undervisningen denne uka i stede for han, sammen men vår barne- og ungdomsarbeider Ingvild. Dette ser jeg virkelig frem til. Har vært på tur med disse flotte konfirmantene og GLEDER meg til å tilbringe litt mere tid sammen med disse nydelige menneskene.
jeg er HELDIG!
Ellers kom jeg plutselig på at Pappa har bursdag i morra, noe som hadde gått meg litt i glemmeboka... Hva i alle dager skal jeg gi han i gave?!?!?
HJELP!!! legg gjerne igjen en kommentar hvis du har noen forslag til hva man kan gi en pappa som igrunnen har ALT fra før av!

6 kommentarer:

tha pirat queen sa...

et trolldeig trykk av hånden din, eler gavekort på felles kjøpet

rockekua sa...

hehe! pleier som regel å gi han biltema katalogen litt før bursdagen og får han til å peke ut det han vil ha! men gavekort blir jo litt av samme greia! hadde vært moro med ditt andre alternativ også... hadde sikkert vært gøy å se reaksjonen hans:D

mr gunnar sa...

konge!!
Ka me klippekort med kaffi på hesnes gartneri? Eller kansje "plukk dine egne tomater på hesnes" gavekort? trur det er det ALLE fedre egentlig ønsker seg!!! hehe, eller kansje ikkje...
ikkje lett d der altså!
Og anng praksisen, haures ut som du e godt inne i det, sjølv om du e litt sjuk...

ta ein kopp nypete,
så kommer det nok en god fe,
som kan ta bort din sykdomsbølle,
og kansje dine ønsker vil følle,
....

jadda... kom ikkje på noko avslutning på diktet, men god betring!!!
Ciao :)

rockekua sa...

Lars Gunnar: du er jamen meg en god gutt!:D

mr gunnar sa...

hehe. alle veit at det er du som er den gode eli anne! Im your evil twin! MOHAHAHAHA!!

rockekua sa...

lars gunner: HAHAHAHA!!! godt at du sa deg så jeg slapp!:D hihi