onsdag, oktober 08, 2008

Praksis dag 3, JEG har undervist!

Da var dag 3 i praksis undagjort, og jeg har debutert som lærer! Var kjempe spent på hvordan det skulle gå, og hva øvingslæreren min ville gi av respons. Hun er som regel rimelig negativ, og jeg gruet med igunn noe veldig til å få "dommen" fra henne!
Men til fingre i gulvet og ti tær i taket sier jeg bare!!!! jeg fikk KJEMPE mye posistiv kritikk, og følte også selv ot det gikk veldig bra, så nå er jeg ganske så glad:D
Ellers har jeg være konfirmant-underviser i dag, det var noe jeg har gledet meg masse til og det var veldig moro:D så det gjorde meg enda mere glad!
Jeg har også truffet min ste søster og min nevø i dag, de bor til vanlig i danmark og er nå på norges besøk! Min nevø er den skjønneste i hele verden og et Guds mirakel! Så det var rett og slett herlig å være litt sammen med han:D gleder meg allerede til å se han igjen i morra! Det gir meg så syt mye energi å være sammen med den gutten der:D
Men nå er det på tide å hoppe i loppekassa!:D

Ingen kommentarer: