torsdag, oktober 09, 2008

HELLO!!!

Orker ikke skrive mere om praksis akkurat nå, da blir jeg bare litt deprimert... er litt dårlig stemning kan du si!
Men i hvertfall! I dag har jeg vært konfirmant-underviser! Og jeg trodde virkelig ikke konfirmanter kunne være så barnslige... jeg var i sjokk tilstand etter 2 timer med si "elevene" der. De er kjempe skjønne, det må jeg jo si... men respekt og god oppførsel var det ikke mye av der nei!
Så jeg må bare si en positiv ting om der jeg er i praksis! JEG UNDERVISER IKKE ELEVER I KONFIRMANT ALDER!!!! og takk GUD for det akkurat nå! tror faktisk de hadde spist meg opp innenfra! HJELP sier jeg bare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei..
er inne å kommenterer litt..
såg det stod at eg måtte det på facebook.. :)
Ha ein fortsatt god helg..

rockekua sa...

Bra noen har tatt facebook oppfordringa mi, men kan jeg spør hvem du er?
:D
Ha en fortsatt god helg ja:D