mandag, oktober 27, 2008

Skuffa... igjen...!

Føler at de siste innleggene jeg har skrevet har hatt et ganske godt poeng... Man kan faktisk få noe ut at å lese di, hvis du forstår?!

Men nå kommer det et innlegg som sikkert blir kaotisk og fult av FRUSTRASJON!

Visse personer i denne verden, som jeg virkelig mener bør stille opp for meg og vise omsorg for meg, skuffer meg gang etter gang!
Jeg blir så utrolig lei meg, sinna og frustrert over at det skal være sånn? Kan du ikke bare godta meg for den jeg? og være glad for det i stede for at du prøver å gjøre meg "bedre" i dine øyne.
Jeg har rett og slett lyst til å begynne å grine!
Kan du ikke heller tenke på hvordan jeg har det inni meg? hva jeg bryr meg om og hva her i livet jeg liker, i stede for å tenke på hvordan jeg ser ut!
Av og til har jeg lyst til å ta en stekepanne og prøve å banke litt vett inni hodet ditt, fortelle deg hva som faktisk er viktig her i livet.
Er jeg bare bra nok for deg når jeg gjør noe du kan være stolt av? når du kan vise meg frem?
Jeg prøver å gi av meg selv gang på gang, men det ender jo bare i skuffelse...
AAAARRRRGGGGGGG!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du trenger ingen stekepanne. Jeg gjør det jeg. Bare si når og hvor.

Overfor spesielle personer skal jeg ikke ta 1 øre for det en gang. Jeg betaler deg en 50 lapp for å lappe til vedkommende.

PK

rockekua sa...

Hehe! konge:D
Godt å vite at du skjønner greia mi her!:D