søndag, oktober 05, 2008

Virkelig på tide å oppdatere her!

Nå er det jamen meg UENDELIG lenge siden jeg har skrevet her! Så fant ut at det var på tide å gjøre noe med det.


Så her er jeg, og jeg skal oppdatere min kjære lille blogg!


Dette skjer i livet mitt:


-Jeg har flytta hjem til Grimstad


-Bor i et koselig hus på Sandum brygge sammen med min herlige søster Sigrun!


-Jeg går på UIA, Avdeling Dømmesmoen... der går jeg på Allmenlærer studiene.


-Gamle Eli Anne som er aktiv som aldri før er tilbake... ting som opptar min fritid er: ungdomsgruppa, menighetsrådet, powerstation, elle melle, konfirmantarbeid og venner.


Her er jeg, og hvis jeg skal oppsummere livet mitt her og nå, er det veldig bra!

Jeg triver i Gode Gamle Grimstad, er veldig glad i vennene mine her og livet er bra!


Men må jo legge til at vennene fra Ansgar fortsatt har en STOR plass i hjertet mitt, og jeg savner dere veldig!




Ellers skjer det ikek stort, bortsett fra at jeg faktisk har skrrevet en sang i helga! TIPP TOPP TOMMEL OPP sier jeg bare. Det er virkelig en sensasjon til å være meg. Jeg elsker å spille og synge, men det å lage sanger er noe om aldri har falt med naturlig inn! MEn på Fredag satt jeg med ved pianoet, og der kom det jamen meg en sang! (er litt imponert over meg selv)!



Ja, ja folkens... I`m back! og skal nok finne noe moro å blogge om etterhvert!

2 kommentarer:

Andrejazz sa...

Velkommen tilbake!
Vi følger med!

Anonym sa...

amen til det