søndag, oktober 05, 2008

Praksis!

Som sagt går jeg på lærerskolen... Og i den utdanninga inngår det endel praksis, og i morra er min første dag i en 3 ukers lang praksis periode.
Det blir spennende, samtidig som jeg ikke kan si at jeg gleder meg veldig mye til å stå og undervise en 4.klasse mens deres egentlige lærer sitter og observerer meg, og deretter gir meg bsekjed om hva som var bra og hva som var dårlig. Jeg skjønner jo selvfølgelig at dette er nødvendig for å få noe ut av praksisen, uten tilbakemelding er det ikke så lett å skjønner hva du kan gjøre bedre neste gang. Men jeg er ikke helt konfortabel med det, jeg liker det rett og slett ikke. Grunnen til det er at fokuset mitt ofte blir på øvingslæreren min som ser på og ikke på hvordag elevene reagerer på måten jeg underviser på!
I morra starter det i hvertfall, og jeg er veldig spent!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du komer til å lare deg kempebra, det er jeg helt sikke på Eli Anne!!!!!
Klemmer fra Linn